У Сумській області на базі медичного закладу Шосткинської громади запрацював сучасний кол-центр
Для мешканців Шосткинської міської громади на Сумщині покращено доступ до медичних послуг — реєстратура старого типу перетворилася на сучасну приймальню та кол-центр.
На базі Шосткинської центральної районної лікарні запрацював кол-центр з навченим персоналом та відділом сервісу й комунікації. Відтепер понад 75000 жителів громади отримали дієвий та зручний алгоритм взаємодії зі своєю медичною установою.
За даними статистики, 70-95% пацієнтів користуються саме віддаленим записом на прийом. Запуск кол-центру на базі лікарні — це новий рівень обслуговування пацієнтів, який значно прискорює доступ до всіх лікарняних послуг, а відтак — й одужання. Кол-центр працює за принципом «Дзвінок до нас — перший крок до здоров’я пацієнта».
«Ми прагнемо зробити нашу лікарню максимально доступною для мешканців нашої територіальної громади тому відкриття кол-центру суттєво нам у цьому допоможе. Кол-центр розвантажить лікарів, допоможе зібрати статистику, інформувати про безкоштовні послуги. Він унормує взаємодію з пацієнтами та зробить нашу взаємодію ефективнішою», — говорить Олег Штогрин, головний лікар Шосткинської центральної районної лікарні.
Окрема увага приділяється навчанню персоналу кол-центру. Серед головних завдань — сприяння підвищенню загальної обізнаності пацієнтів щодо отримання медичних послуг за Програмою медичних гарантій, що регулярно розширюється.
«Черговий кол-центр ми спільно з громадами запускаємо для пацієнтів на півдні України. Ще понад 75000 пацієнтів отримали стійкий доступ до медичних послуг. Цей проєкт за підтримки уряду Німеччини — крок назустріч пацієнтоорієнтованій моделі надання сервісів. Я радий, що ми маємо можливість, навіть в умовах війни, покращувати сервіси та інституціональну спроможність лікарень», — наголошує Дмитро Шерембей, голова найбільшої пацієнтської організації — БО «100% Життя», партнерів проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions».
Довідково
Контактні дані кол-центру та вся оновлена інформація для мешканців Шосткинської громади — вже у відкритому доступі:
068-924-45-54, 050-924-45-54, 073-924-45-54.
Звернувшись до кол-центру, можна:
— дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;
— отримати інформацію про онлайн-запис до вузького спеціаліста;
— інформацію про те, де й в який час можна здати аналізи та якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;
— інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фібро- й гастроскопії;
— інформацію про безплатні послуги та ліки за програмою медичних гарантій;
— перелік документів для отримання довідок;
— адреси й номери телефонів поліклініки та відділень;
— інформацію про взаємозамінних лікарів;
— будь-який дзвінок, навіть «Мені просто запитати», не залишиться поза увагою.
Попередні кол-центри відкрились у Баштанській та Доманівській громадах на Миколаївщині, Роздільнянській громаді на Одещині, Ніжинській та Бахмацькій громадах на Чернігівщині, у Солонянській і Петриківській громадах на Дніпровщині. Зміни впроваджуються у межах проєкту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України» в партнерстві між БО «100% Життя» і Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини в рамках проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України / EU4ResilientRegions».