Мешканці восьми територіальних громад отримають дієвий та зручний алгоритм комунікації зі своїми медичними закладами, що спростить доступ до медичних послуг і покращить організаційну спроможність самих установ. Це комплексний і принципово новий рівень обслуговування пацієнтів, які зможуть користуватись зручними каналами зв’язку, що є наслідком впровадження системних змін в рамках медичної реформи.
«Після впровадження “принципу гроші йдуть за пацієнтом” державні лікарні почали розвивати свою конкурентоспроможність через підвищення рівня обслуговування та зміни комунікаційних підходів. Пандемія COVID, а потім війна, яку розв’язала росія в Україні, створили нові виклики та загальмували процеси трансформації, і в той же самий час, актуалізували потреби у налогоджені ефективної та доступної комунікації із пацієнтами. Новий проєкт за підтримки уряду Німеччини — це крок на зустріч пацієнтоорієнтованій моделі надання сервісів. Це безумовна інвестиція у конкуртентоспроможність медичних закладів та трансформацію системи комунікації. Я радий, що ми маємо можливість, навіть в умовах надзвичайних викликів війни, покращувати сервіси та інституціональну спроможність лікарень. Ми вдячні за це нашим партнерам.”, — Дмитро Шерембей, голова БО “100% Життя”.
В рамках проєкту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України» вже відбулись перші зустрічі з визначення потреб. Заклади первинної та спеціалізованої медичної допомоги в містах і селах визначили своїм пріоритетом розвиток напрямку зовнішньої комунікації з населенням громад та підвищення рівня обслуговування.
До середини весни 2024 року у 13 лікарнях буде переформатовано роботу реєстратур старого типу на сучасні приймальні та кол-центри. Також згідно індивідуальних потреб медичних закладів будуть оновлені чи створені сайти, покращено роботу соціальних мереж, розроблено інформаційні матеріали, покращена навігація в рамках медичних установ, тощо. Окрема увага надається навчанню персоналу: покращення рівня комунікації фронт-офісних працівників медичних закладів з акцентом на підвищення загальної обізнаності пацієнтів щодо медичних послуг в рамках Програми медичних гарантій та правил отримання їх за рахунок фінансування НСЗУ та навчання медичного персоналу ефективній комунікації, використовуючи сучасні канали комунікації.
Контактні дані кол-центрів і вся оновлена інформація буде доступна мешканцям територіальних громад навесні 2024 року
Проєкт «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України» реалізує БО «100% Життя» у партнерстві з Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH в рамках «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions », що співфінансується Європейським Союзом та Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
Проєкт є компліментарним до активностей GIZ з проведення інфраструктурних робіт у відібраних закладах.
Медичні заклади учасники проєкту: Бахмацький міський центр первинної медико-санітарної допомоги, Доманівський центр первинної медико-санітарної допомоги та Доманівська багатопрофільна лікарня, Баштанський центр первинної медико-санітарної допомоги та Баштанська багатопрофільна лікарня, Ніжинська центральна міська лікарня ім. М. Галицького, Роздільнянська багатопрофільна лікарня та Роздільнянський міський центр первинної медико-санітарної допомоги, Шосткинська центральна районна лікарня, Петриківська центральна лікарня, Солонянський центр первинної медико-санітарної допомоги та Солонянська багатопрофільна лікарня.