До всіх новин

У Сумській області на базі медичного закладу Шосткинської громади запрацював сучасний кол-центр  

Для мешканців Шосткинської міської громади на Сумщині покращено доступ до медичних послуг — реєстратура старого типу перетворилася на сучасну приймальню та кол-центр.  

На базі Шосткинської центральної районної лікарні запрацював кол-центр з навченим персоналом та відділом сервісу й комунікації. Відтепер понад 75000 жителів громади отримали дієвий та зручний алгоритм взаємодії зі своєю медичною установою. 

 

За даними статистики, 70-95% пацієнтів користуються саме віддаленим записом на прийом. Запуск кол-центру на базі лікарні — це новий рівень обслуговування пацієнтів, який значно прискорює доступ до всіх лікарняних послуг, а відтак — й одужання. Кол-центр працює за принципом «Дзвінок до нас — перший крок до здоров’я пацієнта». 

«Ми прагнемо зробити нашу лікарню максимально доступною для мешканців нашої територіальної громади тому відкриття кол-центру суттєво нам у цьому допоможе. Кол-центр розвантажить лікарів, допоможе зібрати статистику, інформувати про безкоштовні послуги. Він унормує взаємодію з пацієнтами та зробить нашу взаємодію ефективнішою», — говорить Олег Штогрин, головний лікар Шосткинської центральної районної лікарні.

 

Окрема увага приділяється навчанню персоналу кол-центру. Серед головних завдань — сприяння підвищенню загальної обізнаності пацієнтів щодо отримання медичних послуг за Програмою медичних гарантій, що регулярно розширюється. 

«Черговий кол-центр ми спільно з громадами запускаємо для пацієнтів на півдні України. Ще понад 75000 пацієнтів отримали стійкий доступ до медичних послуг. Цей проєкт за підтримки уряду Німеччини — крок назустріч пацієнтоорієнтованій моделі надання сервісів. Я радий, що ми маємо можливість, навіть в умовах війни, покращувати сервіси та інституціональну спроможність лікарень», — наголошує Дмитро Шерембей, голова найбільшої пацієнтської організації БО «100% Життя», партнерів проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions».  

 

Довідково  

Контактні дані кол-центру та вся оновлена інформація для мешканців Шосткинської громади — вже у відкритому доступі:

068-924-45-54, 050-924-45-54, 073-924-45-54.

 

Звернувшись до кол-центру, можна:  

— дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;  

— отримати інформацію про онлайн-запис до вузького спеціаліста;

— інформацію про те, де й в який час можна здати аналізи та якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;  

— інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фібро- й гастроскопії;  

— інформацію про безплатні послуги та ліки за програмою медичних гарантій;  

— перелік документів для отримання довідок;  

— адреси й номери телефонів поліклініки та відділень;  

— інформацію про взаємозамінних лікарів;  

— будь-який дзвінок, навіть «Мені просто запитати», не залишиться поза увагою.   

Попередні кол-центри відкрились у Баштанській та Доманівській громадах на Миколаївщині, Роздільнянській громаді на Одещині, Ніжинській та Бахмацькій громадах на Чернігівщині, у Солонянській і Петриківській громадах на Дніпровщині. Зміни впроваджуються у межах проєкту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України» в партнерстві між БО «100% Життя» і Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини в  рамках проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України / EU4ResilientRegions».

 

  • 336
  • 0
Поділитись