Як створити зустріч

Створити зустріч можна декількома способами:

  • Створити нову зустріч "з чистого листа"
  • Створити зустріч для конкретного клієнта
  • Скопіювати створену зустріч

Створення нової зустрічі

Щоб створити нову зустріч "з чистого листа" потрібно:

  • Натиснути на кнопку 
  • У відкритій сторінці "Створення зустрічі" заповнити всі обов'язкові поля:
    • Клієнт - обрати зі списку існуючих клієнтів або створити нового клієнта
    • Пункт надання послуг - обрати зі списку доступних пунктів
    • Метод верифікації - обрати один з методів: дзвінком, смс, документатором, без верифікації
  • Натиснути кнопку  та додати послуги, які надаються клієнту, використовуючи пошук по ПК та назві послуги
  • Натиснути на кнопку 

Додати існуючого клієнта:

Додати нового клієнта:

Обрати Пункт надання послуг:

Кнопка 

знаходиться на сторінках: Відкриті зустрічі та Історія зустрічей

Створення зустрічі для конкретного клієнта

  • Перейти на сторінку "Клієнти"
  • Знайти потрібного клієнта, користуючись полем пошуку
  • Натиснути на кнопку біля потрібного клієнта
  • У відкритій сторінці "Створення зустрічі" поле "Клієнт" вже заповнене з потрібним клієнтом
  • Заповнити решта обов'язкових полів

Скопіювати створену зустріч

  • Знайти потрібну зустріч на сторінках: Відкриті зустрічіЗаплановані зустрічі або Історія зустрічей
  • Натиснути на кнопку біля потрібної зустрічі
  • На сторінці "Створення зустрічі" всі поля, окрім поля "Клієнт", вже заповнені даними скопійованої зустрічі