До всіх новин

У Миколаївській області на базі медичних закладів Баштанського району запрацював сучасний кол-центр    

Для мешканців Баштанської громади Миколаївської області покращено доступ до медичних послуг — реєстратури старого типу перетворилися на сучасні приймальні та кол-центри.

 

 

За фінансової підтримки уряду Німеччини на базі медичних закладів Баштанської громади запрацював кол-центр з навченим персоналом та відділом сервісу і комунікації.

 

 «У цей складний час для України надання медичних послуг нашим мешканцям, внутрішньо-переміщеним особам, які вимушені були покинути свої домівки, а також жителям інших громад Баштанського району є одним з важливих завдань сьогодення. Попри війну, ми продовжуємо розвивати медичні заклади, покращуємо якість обслуговування та задоволення пацієнтів. Дякую уряду Німеччини за фінансову підтримку», — зазначив Олександр Береговий, Баштанський міський голова.  

 

За даними статистики 70-95% пацієнтів користуються саме віддаленим записом на прийом. Відтепер понад 100 тисяч жителів місцевої та сусідніх громад отримали дієвий та зручний алгоритм  взаємодії зі своїми медичними установами. Це новий рівень обслуговування пацієнтів, який значно прискорює доступ до всіх лікарняних послуг, а відтак і одужання. Кол-центр працює за принципом «Дзвінок до нас — перший крок до здоров’я пацієнта».

 

«Впровадження роботи кол-центрів розвантажить медиків у цей складний час завдяки попереднього запису на прийом. Пацієнти зможуть швидко і зручно отримати інформацію про розклад роботи лікарів, діагностичні процедури та правила підготовки до них, що власне напряму впливає на якість медичних послуг. Також важливо, що  ми матимемо зворотній зв’язок від пацієнтів щодо їхньої задоволеності сервісом та шляхів його покращення», — прокоментувала Алла Барсегян, директор однієї з лікарень Баштанського району.

 

 

Окрема увага приділяється навчанню персоналу. Зокрема покращенню комунікативної якості фронт-офісних працівників. Серед їх головних завдань — сприяння підвищенню загальної обізнаності пацієнтів щодо отримання медичних послуг за Програмою медичних гарантій, яка регулярно розширюється.

 

«Цей проект за підтримки уряду Німеччини — це крок на зустріч пацієнтоорієнтованій моделі надання сервісів. Я радий, що ми маємо можливість, навіть в умовах війни, покращувати сервіси та інституціональну спроможність лікарень. Це створення стійкого доступу для більше ніж 100 тис пацієнтів до послуг, а отже до здоров’я», — наголошує Дмитро Шерембей, голова найбільшої пацієнтської організації БО “100% Життя”, які є партнерами проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions».

 

Разом із запуском кол-центру для мешканців Баштанської громади офіційно запрацює оновлена рецепція поліклінічного відділення, відремонтоване хірургічне відділення, новий гінекологічний кабінет безбар’єрного доступу, новий ліфт на чотирьох поверховому корпусі та сонячна станція, яка зможе покривати до 70% власних потреб лікарні. Також придбано медичне та немедичне обладнання: лабораторно-діагностичне обладнання, мобільні зарядні станції, ІТ обладнання, мобільна установка очищення води тощо.

 

«За дорученням уряду Німеччини GIZ комплексно допомагає розвивати медичні послуги в громадах: включно з реновацію медичних закладів, закупівлею медичного та немедичного обладнання, навчанням персоналу. Баштанська громада є однією з громад, які внаслідок російської агресії потребували допомоги у відновленні, а також сучасних, цифрових рішень з вдосконалення сервісу та комунікації”, – прокоментувала Юлія Грубер Директор проєкту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions».

 

 

Крім Миколаївської області кол-центри створюються ще у 10 лікарнях Чернігівської, Одеської, Сумської та Дніпропетровській областях. Зміни впроваджуються у межах проекту «Вдосконалення системи обслуговування та комунікаційної стратегії медичних закладів у п’яти областях України» в партнерстві між БО «100% Життя» і Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини в  рамках проекту GIZ «Спеціальна програма підтримки України /EU4ResilientRegions».

 

Довідково:

Контактні дані кол-центру і вся оновлена інформація для мешканців Баштанської громади вже у відкритому доступі:

  • 099-033-24-25, 050-033-24-25 – для запису до сімейного лікаря та отримання первинної медичної допомоги;
  • 095-233-24-25, 099-233-24-25 – для запису на обстеження та до вузькопрофільних спеціалістів

 

Звернувшись до кол-центру можна вирішити багато питань:

 

  • Дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;
  • Отримати інформацію про онлайн запис до вузького спеціаліста;
  • Інформацію про те де і в який час можна здати аналізи та якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;
  • Інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фибро- та гастроскопії;
  • Інформацію про безкоштовні послуги та ліки за програмою медичних гарантій;
  • Перелік документів для отримання довідок;
  • Адреси та номери телефонів поліклініки та відділень;
  • Інформацію щодо наявності вакцини;
  • Інформацію про взаємозамінних лікарів;
  • Будь який дзвінок, навіть “Мені просто запитати”, не залишиться поза увагою.

 

  • 546
  • 0
Поділитись