Тендери
Завершений
56-КС Відкритий конкурс з вибору надавача консультаційних послуг в сфері патентного права.
Документи подаються в електронному вигляді на адресу a.kremen@network.org.ua з поміткою в темі листа «56-КС Надавач консультаційних послуг в сфері патентного права»
Термін подання документів: до 26 липня 2017 р., реєстрація документів завершується о 16:00.
Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 703) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua
Завантажити документацію для участі можна за посиланням:
56-КС консультаційних послуг в сфері патентного права
Завершений
45-КС Надавач консультаційних послуг із графічного дизайну і верстки
Документи подаються в електронному вигляді на адресу a.kremen@network.org.ua з поміткою в темі листа «Надавач послуг щодо консультаційних послуг із графічного дизайну і верстки».
Термін подання документів: до 14 липня 2017 р., реєстрація документів завершується о 16:00.
Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 703) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua
Завантажити документацію можна за посиланням:
Завершений
26-МЗ Послуги щодо медіа моніторингу
Цінові пропозиції приймаються (на вибір):
- особисто за адресою: Україна, 04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2, якщо враховано пункт 6 Запиту;
- на електронну пошту a.kremen@network.org.ua, якщо враховано пункт 7 Запиту.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій: до 11 липня 2017 року до 16:00 (включно) за київським часом.
Завантажити «Запит» можна за посиланням:
Завершений
Відкритий конкурс надавача послуг із технічного супроводу поставок ЛЗ та МВ
Документи подаються в електронному вигляді (підписані, та відскановані) на адресу a.kremen@network.org.ua з поміткою в темі листа «50-КС Надавач послуг із технічного супроводу поставок ЛЗ та МВ».
Термін подання документів: до 11 липня 2017 р., реєстрація документів завершується о 16:00.
За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 703) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua
Завантажити документи можна за посиланням:
Завершений
26-МЗ Послуги щодо медіа моніторингу
Цінові пропозиції приймаються (на вибір):
- особисто за адресою: Україна, 04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2, якщо враховано пункт 6 Запиту;
- на електронну пошту a.kremen@network.org.ua, якщо враховано пункт 7 Запиту.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій: до 29 червня 2017 року до 16:00 (включно) за київським часом.
Завантажити “Запит” можна за посиланням:
Завершений
Конкурс для надавача послуг у сфері розвитку інституційної спроможності та розвитку лідерства
Документи подаються в електронному вигляді (підписані, та відскановані) на адресу a.kremen@network.org.ua з поміткою в темі листа «49-КС Надавач послуг у сфері розвитку інституційної спроможності та розвитку лідерства».
Термін подання документів: до 27 червня 2017 р., реєстрація документів завершується о 16:00.
За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 703) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua
Завантажити документи можна за посиланням:
49-КС Надавач послуг у сфері розвитку інституційної спроможності
Завершений
48-КС Надавач послуг щодо консультування з адвокатування системи електронних закупівель товарів та соціальних послуг у системі Prozorro у сфері протидії ВІЛ/СНІДу, туберкульозу та гепатиту С в рамках проекту «Зменшення стигми та дискримінації, пов’язаної з ВІЛ, до представників груп найвищого ризику в медичних закладах України» (RESPECT)
Завершений
46-КС Вибор виконавця робіт з написання та технічного доопрацювання проекту моделі Центру соціально-медичної допомоги неприбуткового статусу.
Документи подаються в електронному вигляді (підписані, та відскановані) на адресу a.kremen@network.org.ua з поміткою в темі листа «46-КС. Виконавець робіт з написання та технічного доопрацювання проекту моделі Центру соціально-медичної допомоги неприбуткового статусу».
Термін подання документів: до 23 червня 2017 р., реєстрація документів завершується о 16:00.
За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 703) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua
Завантажити документи можна за посиланням:
46-КС Виконавець робіт з написання та технічного доопрацювання
Завершений
International Tender on procurement of ARV medicines/Міжнародний тендер на закупівлю АРВ препаратів
All-Ukrainian Network of People living with HIV/AIDS (hereinafter – The Network) hereby has announced the International Tender on procurement of ARV medicines (Lopinavir 200 mg/ Ritonavir 50 mg, tab. № 120).
Please carefully review the Announcement which includes:
- List of the products to purchase;
- Requirements to products to be purchased;
- Instructions and requirements for drawing up a tender bid.
Tender proposals* (Bids) must be sent by postal/via courier or in person in a sealed envelope to the following address: 04080, 87 b, Mezhyhirska St., Kyiv, Ukraine, All-Ukrainian Network of PLWH, to attention of Dmytro Petrenko.
Deadline for submission of Tender proposals is June 29, 2017 by 13:00 (UTC+02:00). Any quotations received after the deadline will not be considered.
The Network as the Bidding organizer has the right to request Bidders to provide additional information to support their eligibility according to the requirements established by the Bidding Organizer in the Announcement.
Any questions regarding this bidding should be submitted in writing by email only. The e-mail address is as follows: d.petrenko@network.org.ua
Please note that you can put your questions to Bidding organizer by e-mail not later than June 21, 2017.
To upload the Tender proposal form and tender documents press here
Announcement_ARV_LPV_RTV_GF_eng_v2
БО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі – Мережа) оголошує міжнародний тендер на закупівлю АРВ препаратів (Lopinavir 200 mg/ Ritonavir 50 mg, tab. № 120).
Просимо Вас детально ознайомитись з умовами Тендерного оголошення (прикріплено до даного повідомлення).
Тендерні пропозиції (форма Тендерної пропозиції додається, для подання вашої пропозиції просимо використовувати саме цю форму) приймаються за адресою: 04080 м. Київ, вул. Межигірська, 87-б, БО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ”, для Петренка Дмитра.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: «29» червня 2017 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.
Ваші запитання просимо надсилати електронною поштою на адресу d.petrenko@network.org.ua, не пізніше «21» червня 2017 р.
Завантажити форму тендерної пропозиції та тендерну документацію можна тут
Оголошення_ARV_LPV_RTV_GF_укр_v2
Завершений
International Tender on procurement of ARV medicines/Міжнародний тендер на закупівлю АРВ препаратів.
All-Ukrainian Network of People living with HIV/AIDS has announced the International Tender on procurement of ARV medicines.
Please carefully review the Announcement which includes:
- List of the products to purchase;
- Requirements to products to be purchased;
- Instructions and requirements for drawing up a tender bid.
Tender proposals (Bids) must be sent by postal/via courier or in person in a sealed envelope to the following address: 04080, 87 b, Mezhyhirska St., Kyiv, Ukraine, All-Ukrainian Network of PLWH, to attention of Dmytro Petrenko.
Deadline for submission of Tender proposals is June 23, 2017 by 13:00 (UTC+02:00). Any quotations received after the deadline will not be considered.
The Network as the Bidding organizer has the right to request Bidders to provide additional information to support their eligibility according to the requirements established by the Bidding Organizer in the Announcement.
Any questions regarding this bidding should be submitted in writing by email only. The e-mail address is as follows: d.petrenko@network.org.ua
Please note that you can put your questions to Bidding organizer by e-mail not later than June 16, 2017.
To upload the Tender proposal form and tender documents press here.
Dear Sir or Madam,
Within the international tender for the procurement of antiretroviral drugs (Announcement dd. 06.02.2017) the following clarifying questions has been received from one of the bidders:
- Is it necessary to submit a separate tender proposal for each lot or one general tender proposal (for all lots at once) can be submitted (Annex_1)?
- If one general tender proposal (for all lots at once) should be submitted, how to fill in correctly the table in tender proposal in section 2.1.(Number and date of State Registration Certificate)? Should we indicate all dates and all numbers of all Registration Certificates for each lot offered by the bidder?
- Is it allowed to indicate the total registered shelf life of the product (24 or 36 months, etc.) if the product hasn’t been manufactured yet (the table in Section #3 (Commercial Proposal) of Tender Proposal)? Would not that be grounds for disqualification?
- Please clarify under which procedure Competitive Bidding will take place: reduction bidding. If Reduction bidding, how many (2, 3 …) the lowest prices going next?
Please find bellow the following answers on mentioned questions:
- Only one completed Tender proposal should be issued and submitted for all lots at once.
- Yes, all dates and all numbers of all Registration Certificates for each lot offered by the bidder should be indicated in section 2.1. (Number and date of State Registration Certificate).
- If the product hasn’t been manufactured yet, then the total registered shelf life of the product should be indicated in the table in Section #3 (Commercial Proposal) of Tender Proposal. It wouldn’t be a ground for disqualification.
- According to the Network procurement guidelines the Reverse Auction procedure (or Reduction procedure) may be applied for any competitive procurement. The decision to conduct or not conduct reduction procedure will be made after Proposal Opening Committee (POC) session and Committee Procurement Review (PRC) session to approve the purchase (PRC). PRC session aimed to determine the Proposals from the suppliers which comply with the Announcement requirements and disqualify the Proposals which do not comply with the Announcement conditions. As a result of PRC session the respective invitation letters shall be sent by e-mail to all the bidders whose proposals comply with the Announcement requirements. During the Reverse Auction procedure the participants are offered to decrease their Proposals. The Proposals shall be decreased gradually until all the participants confirm that their price is final. Based on the outcomes of the Reverse Auction, the Reverse Auction protocol is compiled with initial and final price Proposals from the participants which is signed by all the participants present at the Reverse Auction. The price of the participant’s Proposal whose representative failed to attend the Reverse Auction procedure is fixed at the level of actually submitted Proposal, with the respective rating assignment. If the participant’s representative is unable to attend, whereof they should inform in reply to the invitation letter, it is allowed to indicate the minimum price by e-mail in a scanned copy of the document signed and sealed by the participant; this notice shall be sent by the participant prior to the Reverse Auction. The date of Reverse Auction (Reduction procedure) will be announced to the bidders immediately after PRC session.
Within the international tender for the procurement of antiretroviral drugs (Announcement dd. 06.02.2017) the following clarifying questions has been received from one of the bidders:
- DAP prices:- To submit the DAP prices, we need complete address of the consignee warehouse. Kindly provide the complete address.
- As per the Clause VI Documentation – Point 9, The Guarantee letter from Manufacturer is required. Do you have any specific template?
- Pack Language – The products will be supplied as per WHO/PEPFAR specification in English/French language only (if awarded). Kindly confirm.
Please find bellow the following answers on mentioned questions:
- According to the Announcement the place of delivery is as follows: DAP Kyiv (to airport Boryspil – cargo terminal), Incoterms 2010
- There is no specific template. please indicate the requested information in Guarantee letter in you own manner.
- Please note that for this given tender only registered in Ukraine products are allowed for submission (please see more requirements for registration in Announcement, clause 5.1.)
Within the international tender for the procurement of antiretroviral drugs (Announcement dd. 06.02.2017) the following clarifying question have been received from one of the bidders:
I understand that the ARV product should be registered in Ukraine and should be supplied in Ukrainian language if awarded against the All-Ukrainian Network of People living with HIV/AIDS ITB. Is there any chance of accepting the goods as per English /French language (if awarded)?
Please find bellow the following answer on mentioned question:
In the frame of given tender there is no chance that non registered (English/French pack) product will be accepted (or awarded). Please note that only registered in Ukraine product (Ukrainian language pack) is allowed for submittion in the frame of given tender (Announcement dd June 02, 2017).
Шановні пані та панове,
БО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» оголошує міжнародний тендер на закупівлю АРВ препаратів.
Просимо Вас детально ознайомитись з умовами Тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою: 04080 м. Київ, вул. Межигірська, 87-б, БО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ”, для Петренка Дмитра.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: «23» червня 2017 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.
Ваші запитання просимо надсилати електронною поштою на адресу d.petrenko@network.org.ua, не пізніше «16» червня 2017 р.
Завантажити форму тендерної пропозиції та тендерну документацію можна тут.
Шановні пане та панове,
- Чи потрібно для кожного лота окрема заявка, чи оформляється одна загальна форма Тендерної пропозиції (Annex_1)?
- Якщо оформляється одна загальна форма, то як правильно заповнювати таблицю в тендерній пропозиції в розділі 2.1. (номер та дата реєстраційного посвідчення)? Чи необхідно вказувати всі дати та номери реєстраційних посвідчень для кожного лоту, що пропонується учасником?
- У таблиці розділу № 3 форми Тендерної пропозиції (“Цінова пропозиція”) в графі “Термін придатності (дд/мм/рр)” для ще невиготовленого продукту, чи можна вказати загальний зареєстрований термін придатності (24 або 36 міс тощо)? Чи не буде це підставою для дискваліфікації?
- Просимо роз’яснити, за якою процедурою будуть відбуватись конкурсні торги: Редукціон. Якщо редукціон, то скільки (2, 3 …) найменших цін братимуть участь далі?
- Оформлюється та подається одна заявка (заповнена форма Тендерної пропозиції) на всі лоти.
- Так, в даному розділі 2.1. необхідно вказати всі дати та номери реєстраційних посвідченнь для кожного лоту.
- У разі якщо на момент подачі тендерної пропозиції продукт ще не виготовлено, то в графі “Термін придатності (дд/мм/рр)” розділу № 3 форми Тендерної пропозиції необхідно вказати те, що на момент поставки продукції до складу Мережі, кінцевий термін їх придатності буде не менше, ніж 18 місяців.
- Відповідно до закупівельних процедур Мережі може бути застосована процедура редукціону (при проведенні будь якого методу закупівлі на конкурсній основі). Рішення щодо проведення або не проведення процедури редукціону буде прийнято після процедури розкриття тендерних пропозицій та засідання Комітету із затвердження закупівлі (КЗЗ). КЗЗ визначає тендерні пропозиції, які відповідають умовам оголошення та дискваліфікує ті, які не відповідають умовам Оголошення. За результатом засідання Комітету із затвердження закупівлі всім учасникам (Тендерні пропозиції яких відповідають умовам Оголошення) будуть розіслані відповідні листи запрошення (засобами електронної пошти). Під час процедури редукціону, учасникам пропонується знижувати свої цінові пропозиції. Цінові пропозиції знижуються до тих пір, поки всі Учасники редукціону не підтвердять, що їх цінова пропозиція є остаточною. За підсумками редукціону складається протокол редукціону з початковими і кінцевими ціновими пропозиціями Учасників, який підписується всіма присутніми учасниками редукціону. Ціна пропозиції Учасника, представник якого не з’явився на процедуру редукціону, фіксується на рівні фактично поданої, з виставленням відповідного рейтингу. У разі неможливості присутності представника Учасника, про що той має повідомити у відповідь на лист-запрошення до участі, допускається зазначати мінімальну ціну пропозиції за підписом та печаткою Учасника по e-mail, таке повідомлення має бути надіслано Учасником до початку процедури редукціону. Про дату редукціону учасникам буде повідомлено одразу після засідання КЗЗ.
- Ціни DAP: щоб надати Вам ціни DAP Incoterms нам необхідна повна адреса складу отримувача. Надайте, будь ласка, повну адресу.
- Вимагається гарантійний лист від виробника: чи є зразок такого листа?
- Мова упаковки – прохання підтвердити можливість постачання товарів в англо-французькій упаковці для проектів WHO/PEPFAR (у разі акцепту).
- [УВАГА! Тільки для іноземних постачальників] Відповідно до Оголошення місце поставки товару наступне: DAP Kyiv (to airport Boryspil – cardo terminal), Incoterms 2010.
- Не існує визначеного зразка гарантійного листа від виробника. Будь ласка, надайте листа за власним зразком, зазначивши запитувану в оголошенні інформацію.
- Зверніть, будь ласка, увагу, що на даний тендер допускаються тільки зареєстровані в Україні препарати (див. пункт Оголошення щодо вимог до реєстрації).