Правова допомога Юрбот на сайтах

Юрбот   — 1

Юрбот є сучасним інструментом юридичної підтримки фізичних осіб, які потребують отримання інформації щодо захисту прав ЛЖВ, людей, хворих на туберкульоз та осіб, що відносяться до ключових спільнот ЛЖВ. Юрбот надати відповіді на найбільш часто виникаючі питання, та при умові неможливості надання відповіді надати контакти найближчої приймальні УГСПЛ, де юристи зможуть надати юридичну допомогу.

Юридичний бот працює в Facebook Messenger, Viber, Telegram та через веб-віджети на сайтах http://network.org.ua/ та https://helsinki.org.ua/. У ньому містяться відповіді на питання, що розбиті на 8 категорій:

1. ВІЛ+

2. Як отримати лікування ВІЛ

3. Вагітні та породіллі

4. Соціальні питання

5. Особисте життя

6. ЗПТ

7. ТБ

8. Дискримінація

Як працювати з Чат-бот платформою «Юр.бот 100% ЖИТТЯ» (далі – Юрбот) на сайтах

1. Перейти на сторінку БО «100% ЖИТТЯ» https://network.org.ua/
2. Вибрати розділ ПРАВОВА ДОПОМОГА

На вкладці ПРАВОВА ДОПОМОГА у правому нижньому куті з’являється Юрбот

Або зайти на сайт Української Гельсінської спілки з прав людини https://www.helsinki.org.ua/

Юрбот працює на сайтах однаково, він надсилає привітання. Після привітання, яке він надсилає, необхідно натиснути кнопку «Продовжити»
Після цього з’являються розділи головного меню:
1. Зворотній дзвінок
Тут можна замовити послугу зворотнього дзвінку. Юрбот запитує в користувача його контактний номер телефона та бажаний час, коли йому буде зручно отримати дзвінок від юриста.
2. Соц. організації.
Містить інформацію про організації, які надають соціальні послуги у всіх регіонах України. Тут необхідно ввести своє місто та область мешкання. Юрбот аналізує введені дані та надає інформацію про найближчу соціальну організацію з адресою та контактними даними.
3. Приймальні УГСПЛ
Містить інформацію про громадські приймальні УГСПЛ, які надають юридичні консультації в межах проєкту. Тут необхідно ввести своє місто та область мешкання. Юрбот аналізує введені дані та надає інформацію про найближчу юридичну приймальню проекту з адресою та контактними даними.
4. Новини й посилання
Тут містяться посилання на новини. Клікнувши на посилання, можна побачити розгорнуту інформацію на відповідну новину.
5. Розділ запитань
Питання згруповані у 10 основних блоків.
1. ВІЛ+
2. ТБ
3. Дискримінація
4. Воєнний стан
5. Соціальні питання
6. Особисте життя
7. Вірусні гепатити
8. Вагітні та породіллі
9. ЗПТ
10. Як отримати лікування ВІЛ

Для того, щоб отримати відповідь на запитання необхідно натиснути на відповідний розділ, після чого з'явиться перелік запитань відповідного розділу.

Обравши з цього переліку запитання необхідно натиснути на запитання, після чого буде надана відповідь на запитання.

Повністю відповідь можна прочитати прокрутивши віконечко вниз. Після цього можна, за наявності бажання, оцінити повноту отриманої відповіді або перейти до Головного меню.