Arrow Arrow Page 1 Page 1 Burger cardio Close Facebook Logo Combined Shape refresh twitter Shape Copy Shape Youtube
УкраїнськаEnglish

Тендеры

Получать информацию о новых тендерах
Название тендера Категория Информация Дата начала Дата завершения Контактное лицо Статус Победитель
4-МЗ-18 Закупівля офісних меблів для потреб співробітників офісу Мебель

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій: до 26 cічня 2018 року до 16:00 (включно) за київським часом.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39 вн.н. 700 у фахівця відділу закупівель Свириденка В’ячеслава, е-mail: v.svyrydenko@network.org.ua

Завантажити документи для участі можна за посиланням:  Запит цін 4-МЗ-18

19/01/2018 26/01/2018
16:00
Завершённый ФОП Самійленко С.І.
3-МЗ-18 Послуги з кур’єрської доставки по Україні, м.Києву та міжнародна кур’єрська доставка Курьерские услуги

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій: до 23 cічня 2018 року до 16:00 (включно) за київським часом.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39 вн.н. 700 у фахівця відділу закупівель Свириденка В’ячеслава, е-mail: v.svyrydenko@network.org.ua

Завантажити документи для участі можна за посиланням: Запит цін 3-МЗ-18

 

16/01/2018 23/01/2018
16:00
Завершённый ПП "Експрес Мейл" як основного постачальника
ТОВ "Текс Партнер" як резервного постачальника
1-ОКТ-18 Закупівля послуг з графічного дизайну

КОНКУРСНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

    КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ:

 «29» січня 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

 РОЗКРИТТЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«29» січня 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ,
 вул. Межигірська, 87-А.

ПОСАДОВІ ОСОБИ ЗАМОВНИКА, УПОВНОВАЖЕНІ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗВ’ЯЗОК З УЧАСНИКАМИ КОНКУРСУ

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема , е-mail: a.kremen@network.org.ua

 

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

1-ОКТ-18 Графічний дизайн

 

13/01/2018 29/01/2018
14:00
Завершённый ФОП Михайлов В.А, ФОП Білий О.О., ТОВ «Грін Пінгвін Медіа»
2-ОКТ-18 Обмежені конкурсні торги на закупівлю послуг SMS розсилки Разное

КОНКУРСНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ:

 «26» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«26» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-А.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

2-ОКТ-18 SMS Розсилка

12/01/2018 26/01/2018
14:00
Завершённый ТОВ «Лайфселл»
34-Т Послуги з підтримки продуктивного середовища (виробничого середовища, де відбувається реєстрація всіх медичних закладів, лікарів та пацієнтів) системи eHealth, усунення неполадок в роботі системи. Разное

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

    КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ:

 «31» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

 РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«31» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ,
 вул. Межигірська, 87-А.

ПОСАДОВІ ОСОБИ ЗАМОВНИКА, УПОВНОВАЖЕНІ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗВ’ЯЗОК З УЧАСНИКАМИ ТЕНДЕРУ:

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

 

Завантажити тендерну документацію  можна за посиланням:

34-Т Support services

 

 

10/01/2018 31/01/2018
14:00
Завершённый ТОВ «Еден Лайф»
40-Т Тендер на закупівлю послуг з комплексних рішень щодо роботи з брендом БО «Всеукраїнська Мережа ЛЖВ» та проектів, що реалізуються Мережею (ребрендінг, новий бренд) Разное

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ:

 «24» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«24» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-А.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

40-Т Послуги з комплексних рішень щодо роботи з брендом

 

03/01/2018 24/01/2018
14:00
Завершённый ТОВ «Воронов Едженсі»
38-Т Тендер на закупівлю послуг з оренди обладнання та програмного забезпечення для зберігання та обробки даних. Компьютерная техника, сетевое оборудование

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ:

 «19» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«19» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ,
 вул. Межигірська, 87-А.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

Оренда обладнання 38-Т

 

 

29/12/2017 19/01/2017
14:00
Завершённый ТОВ «ДЕ НОВО»
International Tender on procurement of ARV medicines Медицина

All-Ukrainian Network of People living with HIV/AIDS hereby has announced the International Tender on procurement of ARV medicines.

Please carefully review the Announcement which includes:

  1. List of the products to purchase;
  2. Requirements to products to be purchased;
  3. Instructions and requirements for drawing up a tender bid.

Tender proposals (Bids) must be sent by postal/via courier or in person in a sealed envelope to the following address:  04080, 87 b, Mezhyhirska St., Kyiv, Ukraine, All-Ukrainian Network of PLWH, to attention of Dmytro Petrenko.

Deadline for submission of Tender proposals is January 25, 2018 by 13:00 (UTC+02:00). Any quotations received after the deadline will not be considered.

Any questions regarding this bidding should be submitted in writing by e-mail only. The e-mail address is as follows: d.petrenko@network.org.ua

Please note that you can put your questions to Bidding organizer by e-mail not later than January 19, 2018.

 

Download tender documentation here  Announcement ARV GF 2018-2020

 

Within the international tender for the procurement of antiretroviral drugs (Announcement dd. 28.12.2017) the following clarifying questions has been received from one of the bidders:

 

  1. In the required documentation list, point no. 8, the official letter from manufacturer/distributor with information about the fact of import of proposed product in the territory of Ukraine during last 2 years from tender proposal date is to be submitted. May I know the rational for this request?
  2. Regarding the DAP prices, I am still not clear with your request.  

“The supplier should provide the cargo insurance which must cover all the period of product storage at airport Boryspil warehouse until its transmission to Network (or its authorized representative) after customs clearance”,

In case of DAP INCO term, the supplier’s responsibility ends once it reaches to the airport. We will deliver it till DAP Kyiv (to airport Boryspil).

 

Please find bellow the following answers on mentioned questions:

 

  1. Required official letter (point #8 of the Announcement) is necessary for the members of Procurement review committee and will be used as information about the fact whether proposed product has ever been imported to Ukraine during last 2 years. It’s just additional information about the product especially for those one which has never been imported by Network itself.
  2. The term DAP indicates which of the parties of the sales contract must carry out the actions necessary for transportation and insurance, where the seller transfers the goods to the buyer, and also what expenses each of the parties incurs. Terms of delivery DAP Incoterms do not specify the price for the goods and the method of payment, do not regulate the transfer of ownership of the goods and insurance terms or the consequences of breach of contract. The price, insurance terms and transfer of ownership should be determined in the terms of the sales contract.
28/12/2017 25/01/2018
13:00
Дмитрий Петренко Завершённый AbbVie Logistics B.V. for Lot #15
Aurobindo Pharma Limited for Lot #6
Hetero Labs Limited for Lots #2, #4 and #5
Sun Pharmaceutical Industries Limited for Lots #1 and #3
Міжнародний тендер на закупівлю АРВ препаратів Медицина

БО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» оголошує міжнародний тендер на закупівлю АРВ препаратів.

Просимо Вас детально ознайомитись з умовами Тендерного оголошення, яке містить в собі:

  1. Перелік товарів до закупівлі;
  2. Вимоги до товарів, які пропонуються до закупівлі;
  3. Інструкції та вимоги до заповнення тендерної пропозиції.

Тендерні пропозиції (форма Тендерної пропозиції додається, для подання вашої пропозиції просимо використовувати саме цю форму) приймаються за адресою: 04080 м. Київ, вул. Межигірська, 87-б, БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ», для Петренка Дмитра.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:  «25» січня 2018 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.

Ваші запитання просимо надсилати електронною поштою на адресу d.petrenko@network.org.ua, не пізніше «19» січня 2018 р.

 Скачати тендерну документацію тут  Ogoloshennya ARV GF 2018-2020

У рамках міжнародного тендеру на закупівлю АРВ препаратів (Оголошення від 28.12.2017 року) від одного з учасників тендеру надійшли наступні уточнюючи питання:

  1. Серед документів обов’язкових до надання умовами Оголошення передбачається офіційний лист від виробника/дистриб’ютора у довільній формі, щодо товарів, які запропоновано, з інформацією про їх імпорт на територію України (реалізацію або застосування – за наявності) протягом останніх 2-х років, якщо рахувати з дати подачі тендерної пропозиції. Чи не могли б ви роз’яснити чим обумовлений цей запит?

Відповіді на ці питання наступні:

  1. Даний офіційний лист необхідний для членів Комітету із затвердження закупівлі і буде використано як інформацію, щодо того факту, чи імпортувався в Україну коли-небудь протягом останніх двох років запропонований до закупівлі товар. Це просто додаткова інформація про товар особливо про той, який Мережа самостійно не імпортувала на територію України.

 

28/12/2017 25/01/2018
13:00
Дмитрий Петренко Завершённый AbbVie Logistics B.V. for Lot #15
Aurobindo Pharma Limited for Lot #6
Hetero Labs Limited for Lots #2, #4 and #5
Sun Pharmaceutical Industries Limited for Lots #1 and #3
85-КС Відкритий конкурс з вибору надавача послуг з інформаційної підтримки Microsoft SharePoint. Разное

Документи подаються в електронному вигляді на адресу a.kremen@network.org.ua   з поміткоюв темі листа «85-КС Надавач послуг з інформаційної підтримки Microsoft SharePoint».

Термін подання документів:  до 29 грудня  2017 р.,  реєстрація документів завершується о 16:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 707) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua

Завантажити документацію можна за посиланням:

85-КС Підтримка share point (Рупчева)

 

 

19/12/2017 29/12/2017
16:00
Завершённый ФО Стукач А.О.