Arrow Arrow Page 1 Page 1 Burger cardio Close Facebook Logo Combined Shape refresh twitter Shape Copy Shape Youtube
УкраїнськаEnglish

Тендеры

Получать информацию о новых тендерах
Название тендера Категория Информация Дата начала Дата завершения Контактное лицо Статус Победитель
40-Т Тендер на закупівлю послуг з комплексних рішень щодо роботи з брендом БО «Всеукраїнська Мережа ЛЖВ» та проектів, що реалізуються Мережею (ребрендінг, новий бренд) Разное

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ:

 «24» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«24» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-А.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

40-Т Послуги з комплексних рішень щодо роботи з брендом

 

03/01/2018 24/01/2018
14:00
Завершённый ТОВ «Воронов Едженсі»
38-Т Тендер на закупівлю послуг з оренди обладнання та програмного забезпечення для зберігання та обробки даних. Компьютерная техника, сетевое оборудование

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ:

 «19» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«19» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ,
 вул. Межигірська, 87-А.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

Оренда обладнання 38-Т

 

 

29/12/2017 19/01/2017
14:00
Завершённый ТОВ «ДЕ НОВО»
International Tender on procurement of ARV medicines Медицина

All-Ukrainian Network of People living with HIV/AIDS hereby has announced the International Tender on procurement of ARV medicines.

Please carefully review the Announcement which includes:

  1. List of the products to purchase;
  2. Requirements to products to be purchased;
  3. Instructions and requirements for drawing up a tender bid.

Tender proposals (Bids) must be sent by postal/via courier or in person in a sealed envelope to the following address:  04080, 87 b, Mezhyhirska St., Kyiv, Ukraine, All-Ukrainian Network of PLWH, to attention of Dmytro Petrenko.

Deadline for submission of Tender proposals is January 25, 2018 by 13:00 (UTC+02:00). Any quotations received after the deadline will not be considered.

Any questions regarding this bidding should be submitted in writing by e-mail only. The e-mail address is as follows: d.petrenko@network.org.ua

Please note that you can put your questions to Bidding organizer by e-mail not later than January 19, 2018.

 

Download tender documentation here  Announcement ARV GF 2018-2020

 

Within the international tender for the procurement of antiretroviral drugs (Announcement dd. 28.12.2017) the following clarifying questions has been received from one of the bidders:

 

  1. In the required documentation list, point no. 8, the official letter from manufacturer/distributor with information about the fact of import of proposed product in the territory of Ukraine during last 2 years from tender proposal date is to be submitted. May I know the rational for this request?
  2. Regarding the DAP prices, I am still not clear with your request.  

“The supplier should provide the cargo insurance which must cover all the period of product storage at airport Boryspil warehouse until its transmission to Network (or its authorized representative) after customs clearance”,

In case of DAP INCO term, the supplier’s responsibility ends once it reaches to the airport. We will deliver it till DAP Kyiv (to airport Boryspil).

 

Please find bellow the following answers on mentioned questions:

 

  1. Required official letter (point #8 of the Announcement) is necessary for the members of Procurement review committee and will be used as information about the fact whether proposed product has ever been imported to Ukraine during last 2 years. It’s just additional information about the product especially for those one which has never been imported by Network itself.
  2. The term DAP indicates which of the parties of the sales contract must carry out the actions necessary for transportation and insurance, where the seller transfers the goods to the buyer, and also what expenses each of the parties incurs. Terms of delivery DAP Incoterms do not specify the price for the goods and the method of payment, do not regulate the transfer of ownership of the goods and insurance terms or the consequences of breach of contract. The price, insurance terms and transfer of ownership should be determined in the terms of the sales contract.
28/12/2017 25/01/2018
13:00
Дмитрий Петренко Завершённый AbbVie Logistics B.V. for Lot #15
Aurobindo Pharma Limited for Lot #6
Hetero Labs Limited for Lots #2, #4 and #5
Sun Pharmaceutical Industries Limited for Lots #1 and #3
Міжнародний тендер на закупівлю АРВ препаратів Медицина

БО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» оголошує міжнародний тендер на закупівлю АРВ препаратів.

Просимо Вас детально ознайомитись з умовами Тендерного оголошення, яке містить в собі:

  1. Перелік товарів до закупівлі;
  2. Вимоги до товарів, які пропонуються до закупівлі;
  3. Інструкції та вимоги до заповнення тендерної пропозиції.

Тендерні пропозиції (форма Тендерної пропозиції додається, для подання вашої пропозиції просимо використовувати саме цю форму) приймаються за адресою: 04080 м. Київ, вул. Межигірська, 87-б, БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ», для Петренка Дмитра.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:  «25» січня 2018 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.

Ваші запитання просимо надсилати електронною поштою на адресу d.petrenko@network.org.ua, не пізніше «19» січня 2018 р.

 Скачати тендерну документацію тут  Ogoloshennya ARV GF 2018-2020

У рамках міжнародного тендеру на закупівлю АРВ препаратів (Оголошення від 28.12.2017 року) від одного з учасників тендеру надійшли наступні уточнюючи питання:

  1. Серед документів обов’язкових до надання умовами Оголошення передбачається офіційний лист від виробника/дистриб’ютора у довільній формі, щодо товарів, які запропоновано, з інформацією про їх імпорт на територію України (реалізацію або застосування – за наявності) протягом останніх 2-х років, якщо рахувати з дати подачі тендерної пропозиції. Чи не могли б ви роз’яснити чим обумовлений цей запит?

Відповіді на ці питання наступні:

  1. Даний офіційний лист необхідний для членів Комітету із затвердження закупівлі і буде використано як інформацію, щодо того факту, чи імпортувався в Україну коли-небудь протягом останніх двох років запропонований до закупівлі товар. Це просто додаткова інформація про товар особливо про той, який Мережа самостійно не імпортувала на територію України.

 

28/12/2017 25/01/2018
13:00
Дмитрий Петренко Завершённый AbbVie Logistics B.V. for Lot #15
Aurobindo Pharma Limited for Lot #6
Hetero Labs Limited for Lots #2, #4 and #5
Sun Pharmaceutical Industries Limited for Lots #1 and #3
85-КС Відкритий конкурс з вибору надавача послуг з інформаційної підтримки Microsoft SharePoint. Разное

Документи подаються в електронному вигляді на адресу a.kremen@network.org.ua   з поміткоюв темі листа «85-КС Надавач послуг з інформаційної підтримки Microsoft SharePoint».

Термін подання документів:  до 29 грудня  2017 р.,  реєстрація документів завершується о 16:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 707) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua

Завантажити документацію можна за посиланням:

85-КС Підтримка share point (Рупчева)

 

 

19/12/2017 29/12/2017
16:00
Завершённый ФО Стукач А.О.
92-КС Виконавець робіт з розробки тренінгового модулю з моніторингу дотримання прав осіб, які вживають наркотики в доступі до наркологічної допомоги та послуг зменшення шкоди в слідчих ізоляторах та установах виконання покарань Разное

Документи подаються в електронному вигляді на адресу a.kremen@network.org.ua   з поміткою в темі листа «92-КС  Виконавець робіт з розробки тренінгового модулю з моніторингу дотримання прав осіб, які вживають наркотики в доступі до наркологічної допомоги та послуг зменшення шкоди в слідчих ізоляторах та установах виконання покарань».

Термін подання документів:  до 28 грудня  2017 р.,  реєстрація документів завершується о 16:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 707) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua

Завантажити документацію можна за посиланням:

92-КС Виконавець робіт з розробки тренінгового модулю (Гатіятуллін)

 

18/12/2017 28/12/2017
16:00
Завершённый ФОП Канюка Я.М.
№91-КС Надавач послуг із консультаційного супроводу розробки та впровадження комплексного пакету послуг надання наркологічної допомоги та зменшення шкоди у слідчих ізоляторах та установах виконання покарань.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу a.kremen@network.org.ua   з поміткою в темі листа «91-КС Надавач послуг із консультаційного супроводу розробки та впровадження комплексного пакету послуг надання наркологічної допомоги та зменшення шкоди у слідчих ізоляторах та установах виконання покарань.»

Термін подання документів:  до 28 грудня  2017 р.,  реєстрація документів завершується о 16:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 707) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua

Завантажити документацію можна за посиланням:

91-КС Супровід розробки

 

18/12/2017 28/12/2017
16:00
Завершённый ФОП Ханюков Є.В., ФОП Канюка Я.М.
89-КС Вибор надавача послуг із консультаційного супроводу впровадження комплексного пакету послуг надання наркологічної допомоги та зменшення шкоди у слідчих ізоляторах та установах виконання покарань на регіональному рівні Разное

Документи подаються в електронному вигляді на адресу a.kremen@network.org.ua   з поміткоюв темі листа «89-КС про відкритий конкурс з вибору надавача послуг із консультаційного супроводу впровадження комплексного пакету послуг надання наркологічної допомоги та зменшення шкоди у слідчих ізоляторах та установах виконання покарань  на регіональному рівні».

Термін подання документів:  до 28 грудня  2017 р.,  реєстрація документів завершується о 16:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 707) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua

Документацію для участі можна завантажити за посиланням:

89-КС Супровід впровадження комплексного пакету послуг (Гатіятуллін)

18/12/2017 28/12/2017
16:00
Завершённый ФО Рудаченко О.О., ФО Шевченко О.В., ФО Шондолі М.Ю.
90-КС Конкурс з вибору виконавців робіт (можливо обрання декількох виконавців робіт) з проведення досліджень забезпечення права наркозалежних ув’язнених в доступі до наркологічної допомоги та програм зменшення шкоди в слідчих ізоляторах та установах виконання покарань ДКВСУ методом здійснення моніторингових візитів Разное

Документи подаються в електронному вигляді на адресу a.kremen@network.org.ua   з поміткоюв темі листа «90-КС Виконавець робіт з проведення досліджень забезпечення права наркозалежних ув’язнених в доступі до наркологічної допомоги».

Термін подання документів:  до 28 грудня  2017 р.,  реєстрація документів завершується о 16:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 707) до фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua

Документацію можна завантажити за посиланням:

90-КС Проведення досліджень забезпечення права наркозалежних ув’язнених (Гатіятуллін)

 

18/12/2017 28/12/2017
16:00
Завершённый ФО Дятлов Р.А. (Харківська область)
ФО Аніщенко М.О. (Луганська область)
ФО Дятлов Р.А (Запорізька область)
ФОП Яковенко В.С. (Сумська область)
ФОП Яковенко В.С. (Полтавська область)
78-КС Надавач послуг з технічного супроводу поставок ЛЗ та МВ, що закуповуються Мережею або надходять у вигляді благодійної та гуманітарної допомоги. Разное
Документи подаються в електронному вигляді (з поміткою в темі листа «78-КС та назвою конкурсу») на адресу : a.kremen@network.org.ua  
     
           
Термін подання документів:   19.12.2017 до 16:00
Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть
За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ»: 
за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 707)      
контактна особа: фахівець відділу закупівель Кремень Артем    
e-mail: a.kremen@network.org.ua      

 

Завантажити документацію можна за посиланням:

78-КС Технічний супровід поставок ЛЗ та МВ (Свириденко)

 

 

05/12/2017 19/12/2017
16:00
Завершённый ФО Брицький В.А., ФО Буяло О.Ю., ФО Давидовський Є.О., ФО Коссонович Я.Ф., ФО Шашлов А.В.