dir->/media/actions/treningy-z-pokrashchennya-yakosti-administratyvnykh-poslug-v-sotsial`niy-sferi/

Покращення якості адміністративних послуг в соціальній сфері

11-12 та 13-14 серпня в Києві пройшли два тренінги з навчання регіональних експертів методології проведення оцінки задоволеності адміністративними послугами в соціальній та медичній сфері. Тренінги були проведені в рамках реалізації проекту ««Покращення адміністративних послуг медичної і соціальної сфери в обраних регіонах України» за підтримки Європейського Союзу». Учасниками тренінгів стали представники відділень Всеукраїнської мережі ЛЖВ з шести областей, в яких в 2015 році буде поширено проектну діяльність – Рівненської, Закарпатської, Кіровоградської, Сумської, Харківської та Дніпропетровської (м. Кривий Ріг).

Під час тренінгу учасники отримали інформацію щодо системи адміністративних послуг в Україні в цілому та адміністративних послуг в соціальній сфері, принципів їх надання та відмінності їх від соціальних послуг. Головним компонентом тренінгів було навчання методології оцінки задоволеності клієнтів адміністративними послугами, яка складається з чотирьох етапів:

- Оцінка місця надання послуг з точки зору доступності та зручності отримання послуг за допомогою спостереження.

- Оцінка рівню задоволеності отримувачів адміністративних послуг в установах за допомогою вибіркового оцінювання.

- Оцінка процесу та результат надання адміністративної послуги за допомогою таємних клієнтів.

- Оцінка можливості та порядку отримання адміністративних послуг без особистого відвідування установи за допомогою кабінетного спостереження.

В ході навчання учасники ознайомились з теоретичним підґрунтям методів, які будуть використовуватись при проведенні моніторингу та оцінки установ, які надають адміністративні послуги в соціальній сфері, ознайомились з принципами формування вибірки, детально розібрали інструментарій дослідження, якій буде використовуватись, побачили, як буде проводитись обробка та аналіз даних і розробка звітів. Крім того, учасники отримали інформацію щодо того, як найкращим чином організувати продуктивну співпрацю з органами місцевої влади для отримання сприяння при проведенні дослідження.

Роботи зі збору інформації щодо оцінки задоволеності адміністративними послугами почнуться з кінця серпня та триватимуть до кінця вересня. В результаті моніторингу будуть розроблені рекомендації щодо покращення системи адміністративних послуг в соціальній сфері. Для опрацювання рекомендацій в областях будуть створені регіональні робочі групи, до складу яких увійдуть представники Всеукраїнської мережі ЛЖВ та державних установ, відповідальних за надання адміністративних послуг. Робочі групи розроблять плани покращення системи соціальних адміністративних послуг, які в подальшому будуть втілені у життя.

IMG_9439.JPG

IMG_9423.JPG

IMG_9429.JPG