dir->/media/actions/regional`ni-viddilennya-merezhi-lzhv-navchayut`sya-rynkovym-mekhanizmam-prosuvannya-poslug/


В межах здійснення внутрішньої реформи Мережі ЛЖВ однією з ключових цілей визначено посилення конкурентоздатності регіональних структурних одиниць на ринку соціальних послуг. Дієвим інструментом досягнення цієї мети є запровадження бізнес-технологій в діяльність відділень. У листопаді відбувся перший тренінг циклу, на якому представники відділень Мережі ЛЖВ отримали знання з розрахунку вартості соціальних послуг та розробили бізнес – плани своїх організацій для переведення роботи дитячих центрів на самозабезпечення. Другий тренінг, який проходив 17-19 грудня, був присвячений питанням технології ринкового просування соціальних послуг і став логічним продовженням попереднього.

Головною метою грудневого тренінгу була робота над формуванням навичок та інструментів ефективного просування послуг в умовах конкуренції на регіональних ринках. Ключове завдання: навчитися визначати та максимально зрозуміло доносити до споживача сильні сторони та ринкові переваги послуг для дітей, які можуть надавати регіональні відділення Мережі. Навчання було побудовано згідно методики «переживання через практику»: команди презентували бізнес-ідеї, «проживали» ситуації, що характерні для реального продажу послуг (кожен спробував себе у ролі як продавця, так і покупця), тренувалися максимально чітко визначати потреби клієнтів, працювали із запереченнями, освоїли механізми продажу з використанням методики структурованого телефонного спілкуватися .

Учасники тренінгу з Сумського відділення підготували та провели майстер - клас для потенційних покупців, який був орієнтований на роботу з батьками. Вправа викликала масу позитивних відгуків, оскільки в результаті було, по-суті, сформовано готову модель продажу конкретної послуги. До речі, Сумське обласне відділення Мережі, починаючи з наступного року, буде застосовувати на практиці технологію безкоштовних майстер – класів для батьків для ринкового просування послуг дитячих центрів.

Розроблені під час тренінгу інформаційні повідомлення, рекламні слогани та бізнес – плани стануть основою нового напрямку роботи відділень – соціально – орієнтованого бізнесу. 

телефонный разговор моделирование.jpg

продаємо весело.jpg

мастер - клас.jpg