dir->/media/actions/reforma-merezhi-lzhv-vidkryvae-novi-goryzonty/

Реформа Мережі ЛЖВ відкриває нові горизонти

Відділ регіонального розвитку здійснив візити у сім регіональних відділень, визначених Радою голів правлінь, з метою проведення оцінки їх готовності до запровадження мережевих стандартів послуг в рамках здійснення комплексної реформи Мережі.

Відділення, про які йде мова, а це – Миколаївське, Рівненське, Кіровоградське, Сумське, Київське, Криворізьке та Черкаське - унікальні у своїй історії становлення. Вони мають сильні і слабкі сторони, але кожне з них демонструє незаперечні переваги на ринку послуг: багаторічний досвід соціальної роботи, досить потужні ресурси як кадрові, так і матеріальні, успішний імідж і широке продуктивне партнерство, а головне  –ПРАГНЕННЯ РОЗВИВАТИСЯ І УТРИМУВАТИ ЛІДЕРСТВО.

візит Миколаїв - копия.jpg

«Візит допоміг нам зрозуміти, на якому етапі розвитку знаходиться наша організація, та окреслив майбутні перспективи. Надзвичайно важливо було зрозуміти та усвідомити напрямок нашого подальшого руху, щоб організація в майбутньому могла стати ще більш успішною. Мабуть, ми вперше всім колективом працювали над детальним аналізом своїх можливостей, структуруванням діяльності та окресленням перспектив. Більше того, стало чітко зрозуміло, що починати реформувати діяльність треба вже сьогодні, і цього має прагнути кожний учасник команди відділення», - так підсумували результати візиту у Кіровоградському обласному відділенні.

Серед перспектив, над якими у результаті візитів вже почали працювати організації, варто виділити подальший якісно новий розвиток дитячих центрів денного перебування, розширення цільових груп клієнтів послуг з індивідуального представництва інтересів та догляду вдома. Наприклад, Рівненське відділення вже зараз вважається одним з кращих у наданні послуг з догляду вдома. Необхідно лише дещо адаптувати діяльність у відповідності до стандарту та активізувати зусилля на просуванні послуги на ринку. Криворізьке відділення прийняло рішення розпочати запроваджувати стандарти для трьох соціальних послуг: «Індивідуальне представництво», «Догляд вдома», «Дитячий центр» та послуги «Колективне представництво інтересів». Кіровоградське відділення планує сфокусуватися на «Догляді вдома» та «Індивідуальному представництві», Миколаївське – «Індивідуальне представництво» та «Дитячий центр».

«Реформа відкриває нові горизонти: це час переосмислення того, що ми робимо і вибудовування нового майбутнього Сумського відділення, - зазначила Ольга Беленецька, - наша команда морально готова до змін, але ще багато чого треба зробити, щоб реалізувати ці зміни розумно і досягти бажаного результату – оновленої організації, яка буде професійно надавати стандартизовані послуги».

Для здійснення цих планів кожне з відділень визначило ряд першочергових кроків, серед яких: апробація стандартів послуг у своїй поточній діяльності, приведення у відповідність систем управління, розробка планів реформування, залучення маркетологів для розробки та впровадження маркетингових стратегій та інші кроки.

Ціль єдина - тривала життєздатність послуг для наших клієнтів та закріплення лідерства Мережі ЛЖВ у соціальній сфері.

З повагою, команда відділу регіонального розвитку Мережі ЛЖВ.