Arrow Arrow Page 1 Page 1 Burger cardio Close Facebook Logo Combined Shape refresh twitter Shape Copy Shape Youtube
УкраїнськаРусский

Tenders

Receive Information About New Tenders
Tender Name Category Information Start Date End Date Contact Person Status Winner
5-Т-18 Конкурсні торги на закупівлю послуг, щодо виготовлення та поставки сувенірної та промо продукції.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ:

 «09» лютого 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

 РОЗКРИТТЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«09» лютого 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ,
 вул. Межигірська, 87-А.

ПОСАДОВІ ОСОБИ ЗАМОВНИКА, УПОВНОВАЖЕНІ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗВ’ЯЗОК З УЧАСНИКАМИ КОНКУРСУ

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема , е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Документацію для участі можна завантажити за посиланням:

5-Т-18 Сувенірна продукція

 

26/01/2018 09/02/2018
14:00
Completed ТОВ «Палітра рекламних ідей (ФОП Латишок Ю.І.)
ТОВ «Мад груп»
ФОП «Набока Н.І.»
3-КС-18 Надавач консультаційних послуг з питань підготовки та формування проектних пропозицій від Мережі Miscellaneous

Документи подаються в електронному вигляді на адресу v.svyrydenko@network.org.ua   з поміткою в темі листа «3-КС-18 Надавач консультаційних послуг з питань підготовки та формування проектних пропозицій від Мережі на конкурси, оголошені Глобальним фондом для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією».

Термін подання документів: до 31 січня  2018 р.,  реєстрація документів завершується о 16:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися в офіс БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» за телефоном: 044-339-92-39 (вн. 700) до фахівця відділу закупівель Свириденко В’ячеслава, е-mail: v.svyrydenko@network.org.ua

Завантажити документацію можна за посиланням: 3-КС-18Надавач консультаційних послуг з питань підготовки та формування

22/01/2018 31/01/2018
16:00
Completed ФОП Зелінський Я.Ю.
4-МЗ-18 Закупівля офісних меблів для потреб співробітників офісу Furniture

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій: до 26 cічня 2018 року до 16:00 (включно) за київським часом.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39 вн.н. 700 у фахівця відділу закупівель Свириденка В’ячеслава, е-mail: v.svyrydenko@network.org.ua

Завантажити документи для участі можна за посиланням:  Запит цін 4-МЗ-18

19/01/2018 26/01/2018
16:00
Completed ФОП Самійленко С.І.
3-МЗ-18 Послуги з кур’єрської доставки по Україні, м.Києву та міжнародна кур’єрська доставка Courier services

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій: до 23 cічня 2018 року до 16:00 (включно) за київським часом.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39 вн.н. 700 у фахівця відділу закупівель Свириденка В’ячеслава, е-mail: v.svyrydenko@network.org.ua

Завантажити документи для участі можна за посиланням: Запит цін 3-МЗ-18

 

16/01/2018 23/01/2018
16:00
Completed ПП "Експрес Мейл" як основного постачальника
ТОВ "Текс Партнер" як резервного постачальника
1-ОКТ-18 Закупівля послуг з графічного дизайну

КОНКУРСНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

    КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ:

 «29» січня 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

 РОЗКРИТТЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«29» січня 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ,
 вул. Межигірська, 87-А.

ПОСАДОВІ ОСОБИ ЗАМОВНИКА, УПОВНОВАЖЕНІ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗВ’ЯЗОК З УЧАСНИКАМИ КОНКУРСУ

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема , е-mail: a.kremen@network.org.ua

 

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

1-ОКТ-18 Графічний дизайн

 

13/01/2018 29/01/2018
14:00
Completed ФОП Михайлов В.А, ФОП Білий О.О., ТОВ «Грін Пінгвін Медіа»
2-ОКТ-18 Обмежені конкурсні торги на закупівлю послуг SMS розсилки Miscellaneous

КОНКУРСНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ:

 «26» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ КОНКУРСНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«26» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-А.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

2-ОКТ-18 SMS Розсилка

12/01/2018 26/01/2018
14:00
Completed ТОВ «Лайфселл»
34-Т Послуги з підтримки продуктивного середовища (виробничого середовища, де відбувається реєстрація всіх медичних закладів, лікарів та пацієнтів) системи eHealth, усунення неполадок в роботі системи. Miscellaneous

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

    КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ:

 «31» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

 РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«31» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ,
 вул. Межигірська, 87-А.

ПОСАДОВІ ОСОБИ ЗАМОВНИКА, УПОВНОВАЖЕНІ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗВ’ЯЗОК З УЧАСНИКАМИ ТЕНДЕРУ:

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

 

Завантажити тендерну документацію  можна за посиланням:

34-Т Support services

 

 

10/01/2018 31/01/2018
14:00
Completed ТОВ «Еден Лайф»
40-Т Тендер на закупівлю послуг з комплексних рішень щодо роботи з брендом БО «Всеукраїнська Мережа ЛЖВ» та проектів, що реалізуються Мережею (ребрендінг, новий бренд) Miscellaneous

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ:

 «24» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«24» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-А.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

40-Т Послуги з комплексних рішень щодо роботи з брендом

 

03/01/2018 24/01/2018
14:00
Completed ТОВ «Воронов Едженсі»
38-Т Тендер на закупівлю послуг з оренди обладнання та програмного забезпечення для зберігання та обробки даних. Computer hardware, network equipment

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ:

Україна,  04080, м. Київ, вул. Межигірська, 87-Б, під’їзд 1, поверх 2.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ:

 «19» СІЧНЯ 2018 року, до 14:00 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«19» СІЧНЯ 2018 року, о 15:00 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна, 04080, м. Київ,
 вул. Межигірська, 87-А.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 339-92-39, (вн. 707) у фахівця відділу закупівель Кременя Артема, е-mail: a.kremen@network.org.ua.

Завантажити документацію для участі можна за посиланням:

Оренда обладнання 38-Т

 

 

29/12/2017 19/01/2017
14:00
Completed ТОВ «ДЕ НОВО»
International Tender on procurement of ARV medicines Medicine

All-Ukrainian Network of People living with HIV/AIDS hereby has announced the International Tender on procurement of ARV medicines.

Please carefully review the Announcement which includes:

  1. List of the products to purchase;
  2. Requirements to products to be purchased;
  3. Instructions and requirements for drawing up a tender bid.

Tender proposals (Bids) must be sent by postal/via courier or in person in a sealed envelope to the following address:  04080, 87 b, Mezhyhirska St., Kyiv, Ukraine, All-Ukrainian Network of PLWH, to attention of Dmytro Petrenko.

Deadline for submission of Tender proposals is January 25, 2018 by 13:00 (UTC+02:00). Any quotations received after the deadline will not be considered.

Any questions regarding this bidding should be submitted in writing by e-mail only. The e-mail address is as follows: d.petrenko@network.org.ua

Please note that you can put your questions to Bidding organizer by e-mail not later than January 19, 2018.

 

Download tender documentation here  Announcement ARV GF 2018-2020

 

Within the international tender for the procurement of antiretroviral drugs (Announcement dd. 28.12.2017) the following clarifying questions has been received from one of the bidders:

 

  1. In the required documentation list, point no. 8, the official letter from manufacturer/distributor with information about the fact of import of proposed product in the territory of Ukraine during last 2 years from tender proposal date is to be submitted. May I know the rational for this request?
  2. Regarding the DAP prices, I am still not clear with your request.  

“The supplier should provide the cargo insurance which must cover all the period of product storage at airport Boryspil warehouse until its transmission to Network (or its authorized representative) after customs clearance”,

In case of DAP INCO term, the supplier’s responsibility ends once it reaches to the airport. We will deliver it till DAP Kyiv (to airport Boryspil).

 

Please find bellow the following answers on mentioned questions:

 

  1. Required official letter (point #8 of the Announcement) is necessary for the members of Procurement review committee and will be used as information about the fact whether proposed product has ever been imported to Ukraine during last 2 years. It’s just additional information about the product especially for those one which has never been imported by Network itself.
  2. The term DAP indicates which of the parties of the sales contract must carry out the actions necessary for transportation and insurance, where the seller transfers the goods to the buyer, and also what expenses each of the parties incurs. Terms of delivery DAP Incoterms do not specify the price for the goods and the method of payment, do not regulate the transfer of ownership of the goods and insurance terms or the consequences of breach of contract. The price, insurance terms and transfer of ownership should be determined in the terms of the sales contract.
28/12/2017 25/01/2018
13:00
Dmytro Petrenko Completed AbbVie Logistics B.V. for Lot #15
Aurobindo Pharma Limited for Lot #6
Hetero Labs Limited for Lots #2, #4 and #5
Sun Pharmaceutical Industries Limited for Lots #1 and #3